Известие

Collapse
No announcement yet.

Смяна на воден радиатор на Alfa Romeo 147

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Смяна на воден радиатор на Alfa Romeo 147

    Здравейте,
    Търсих из форума, но не можах да намеря информация. Как мога да сменя водния радиатор на колата, някой правил ли го е? Има ли нещо по-специфично?
    Благодаря ви

  • #2
    Вадиш стария слагаш новия ако ще го сваляш отдолу с предимство е подемника сместо канал
    алфа ромео 156 тс

    Comment


    • #3
      И после обезвъздушаваш от двете пробки

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от Alex_26 Покажи съобщение
        И после обезвъздушаваш от двете пробки
        И къде са тези две пробки ? Аз намирам винаги само тази горе в ляво на радиатора като застанеш срещу колата
        Alfa Romeo 147 1.9 JTD 16V M-JET 140hp 192A5.000,6 marce-DISTINCTIVE +SELENIA WR (WIDE RANGE) 5W-40 - временно спряна от движение....
        Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 20V 210CV
        sigpic

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от eproHD Покажи съобщение
          И къде са тези две пробки ? Аз намирам винаги само тази горе в ляво на радиатора като застанеш срещу колата
          Между термостата и акумулатора, малко по навътре към купето, има един "мущук" маркуче, което се развива и се обезвъздушава от там.
          Last edited by zombiran; d.m.y г., 23:00.

          Comment


          • #6
            Под дросела е и е много важна

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от zombiran Покажи съобщение
              Между термостата и акумулатора, малко по навътре към купето, има един "мущук" маркуче, което се развива и се обезвъздушава от там.
              Нещо не го намирам ! Това някой от малките маркучи дето е свързан с термостата ли е ? Трябва да развия някоя от малките скоби или не. Не можеш ли да качиш една снимка кое точно е.Разбира се ако искаш
              Alfa Romeo 147 1.9 JTD 16V M-JET 140hp 192A5.000,6 marce-DISTINCTIVE +SELENIA WR (WIDE RANGE) 5W-40 - временно спряна от движение....
              Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 20V 210CV
              sigpic

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от eproHD Покажи съобщение
                Нещо не го намирам ! Това някой от малките маркучи дето е свързан с термостата ли е ? Трябва да развия някоя от малките скоби или не. Не можеш ли да качиш една снимка кое точно е.Разбира се ако искаш
                Снощи се рових да сложа снимка, но не намерих. Ето една, която преди малко цъкнах. От термостата излиза.

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от zombiran Покажи съобщение
                  Снощи се рових да сложа снимка, но не намерих. Ето една, която преди малко цъкнах. От термостата излиза.

                  А това е винт пробка и се намира някъде на малките маркучи на термостата .Ще огледам но до сега не намирам освен на радиатора и отпред на двигателя желязната тръба в средата има пробка но не съм я пипал ! Сигурно е запекла и ме е страх ,че после трябва да сложа чеп
                  Alfa Romeo 147 1.9 JTD 16V M-JET 140hp 192A5.000,6 marce-DISTINCTIVE +SELENIA WR (WIDE RANGE) 5W-40 - временно спряна от движение....
                  Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 20V 210CV
                  sigpic

                  Comment


                  • #10
                    Аз пък и на двете ми алфи съм си сменял термостатите и не съм нито търсил, нито отвивал никакви пробки за обезвъздушаване. Сглобявам всичко, свалям капачката на разширителния съд, паля мотора и я оставям да работи докато дигне 90°,пускам парното да се обедя, че духа топло и тва е...
                    156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
                    147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
                    159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от undy Покажи съобщение
                      Аз пък и на двете ми алфи съм си сменял термостатите и не съм нито търсил, нито отвивал никакви пробки за обезвъздушаване. Сглобявам всичко, свалям капачката на разширителния съд, паля мотора и я оставям да работи докато дигне 90°,пускам парното да се обедя, че духа топло и тва е...

                      Е да така ако се сменя само термостата,но ако се сменя и охладителната течност май трябва и да се обезвъздуши.Все пак за това е направена тази пробка горе в ляво на радиатора.Друга така и не намирам !
                      Alfa Romeo 147 1.9 JTD 16V M-JET 140hp 192A5.000,6 marce-DISTINCTIVE +SELENIA WR (WIDE RANGE) 5W-40 - временно спряна от движение....
                      Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 20V 210CV
                      sigpic

                      Comment


                      • #12
                        Снимката е от ТС, при дизеловите го няма това нещо. Сега като се замислих, даже и на радиатора не съм виждал.. но може да не съм обърнал внимание... понеже не съм и търсил
                        156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
                        147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
                        159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от undy Покажи съобщение
                          Снимката е от ТС, при дизеловите го няма това нещо. Сега като се замислих, даже и на радиатора не съм виждал.. но може да не съм обърнал внимание... понеже не съм и търсил
                          Я да използвам темата и да те питам като слага термостата слага ли малко силикон от този черния за висока температура.Или само гумения пръстен уплътнение който идва с термостата.Понеже имам такъв силикон а и гледах някой клипчета в тубата някои слагат малко върху гуменото уплътнение
                          P.S
                          Даже съм си поръчал и оригинални скоби за маркучите ето този вид !Абе луд уморя няма.....
                          Last edited by eproHD; d.m.y г., 11:26.
                          Alfa Romeo 147 1.9 JTD 16V M-JET 140hp 192A5.000,6 marce-DISTINCTIVE +SELENIA WR (WIDE RANGE) 5W-40 - временно спряна от движение....
                          Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 20V 210CV
                          sigpic

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от eproHD Покажи съобщение
                            Я да използвам темата и да те питам като слага термостата слага ли малко силикон от този черния за висока температура.Или само гумения пръстен уплътнение който идва с термостата.Понеже имам такъв силикон а и гледах някой клипчета в тубата някои слагат малко върху гуменото уплътнение
                            P.S
                            Даже съм си поръчал и оригинални скоби за маркучите ето този вид !Абе луд уморя няма.....
                            Аз слагам. Да съм спокоен, че няма да се наложи да го демонтирам отново, заради теч.

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от zombiran Покажи съобщение
                              Аз слагам. Да съм спокоен, че няма да се наложи да го демонтирам отново, заради теч.
                              Благодаря ти !
                              Да за това точно питам поради тази причина.Щото когато сменях водната помпа независимо,че си има гарнитура намазаха и с силикон.И за това по пътя на логиката мислих,че трябва да се слага и тук при термостата
                              Alfa Romeo 147 1.9 JTD 16V M-JET 140hp 192A5.000,6 marce-DISTINCTIVE +SELENIA WR (WIDE RANGE) 5W-40 - временно спряна от движение....
                              Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 20V 210CV
                              sigpic

                              Comment

                              Working...
                              X